.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم قم به لاریجانی حسیاسیت دارند!

حجت الاسلام جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی، در جمع اساتید، دانش پژوهان و کارمندان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تقدیر و تشکر از مردم ایران بخاطر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال گفت : مردم با حضور ميليوني خود، دنيا را به كما فرو برده، به گونه ای  که نتوانستند تحليلي درست و صحيحی نسبت به  این حماسه عظیم داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رجانيوز، وی با بیان اینکه مردم قم همانند مردم سایر کشور، حضور پرشورتری نسبت به سالهای گذشته داشتند، ادامه داد: شعارهای مردم، بسيار زيبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، كه حکایت از بصيرت مردم قم داشت.

حجت الاسلام دکتر جلالی، با اشاره به ناتمام ماندن سخنرانی رئیس مجلس گفت: اگر سخنران مراسم 22 بهمن، هشدارهاي دلسوزانه مسئولين امنيتي و سياسي قم، مبني بر حساسيت مردم قم به ايشان، را جدي مي گرفت و اصرار بر سخنراني در مراسم نمي كرد، ما شاهد چنين حادثه ناگوار نبوديم.

عضو انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: نيروهاي امنيتي باید قضيه را مورد بررسي قرار داده و شفاف سازي كنند و با مجرمین برخوردی سریع و قانونی شود.

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی، حوادث اخير در مجلس و بداخلاقي هاي مسئولين و برخورد غير مؤدبانه با رئيس مجلس در قم ، را خلاف دستورات مقام معظم رهبري ، دانست و ادامه داد: كشاندن اختلافات میان  مردم و متهم کردن افراد، در رسانه ها ،از اموري است كه مقام معظم رهبري تأكيد به ترك آنها داشته است.

 وی با بیان اینکه حوادث اخیر، را به شدت محكوم مي‎كنیم اظهار داشت:  اميدواريم طرفین، از رهبر و ملت، بخاطر این بداخلاقی‎ها عذرخواهي كرده و همواره اشارات مقام معظم رهبري، را نصب العين قرار داده و همچنین مردم شريف از هرگونه رفتار و یا اقدامی كه زمينه تنش و ناآرامي را ، در اين زمان حساس فراهم كند بپرهيزند.

ايشان با اشاره به اينكه اميدواريم، مسئولين محترم نيز بخاطر اقدامهاي ناشايست خود، از رهبري و ملت عذر خواهي كنند تصريح كرد:مردم شريف هم از اقدامات نسنجيده، هرچند ناشي از احساسات پاك باشد، خودداري نمايند و همواره اشارات مقام معظم رهبري را نصب العين قرار داده، و از هرگونه رفتاري كه زمينه تنش و نا آرامي  در اين شرايط حساس، ايجاد نمايد بپرهيزند،البته مسئولين قضيه را پيگيري و با خاطيان برخورد جدي خواهند كرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایرانی 26 بهمن 1391
آقای جلالی بهتره که از جانب مردم قم حرف نزنند.
ایشان اخلالگری یک عده اجیر شده را به پای همه مردم قم نگذارند. اگر مردم قم به ایشان حساسیت داشتند، با بیشترین رای مردم به عنوان نماینده مردم قم انتخاب نمی شد.
نا شناس 26 بهمن 1391
مردم قم به لاریجانی حسیاسیت ندارند
چهارتا متمرد و قانون گريز حسابشان از مردم ولايي قم جداست
احمد 26 بهمن 1391
شماها چطور از طرف مردم سخن می گوید؟ ایا یک عده 70یا 80 نفری مردم یک شهر به حساب می ایند؟ اگر اینطور باشد پس وای بحال شما.
محمود خورشیدی دولابی 26 بهمن 1391
آدم دروغگو کم حافظه هم می شود،آقای مسلمان اگر مردم شریف قم نسبت به ایشان حساسیت منفی دارند چرا بالاترین را از همان مردم اخذ کرد دم خروس را قبول کنیم یا قسم جلالی را. کجا رفت تقوایی را که امثال شما ها بالای منبر می گویید.امثال شماها هستید که افراد ناهنجار،متمرد از قانون ،ولاشی را خود جوش می دانید .وآنها هم پر رو می شوند و.......اینان وبه هیچ عنوان مقام معظم رهبری ونهادهای دیگری را قبول ندارند.می خواهند با هر وسیله ای به اهداف نامقدس خود برسند همان تفکری را که قبل از انقلاب منافقین داشتند.
امیر 26 بهمن 1391
خطابم به این پسر خوبه که رای بالای لاریجانی رو ملاک عدم حساسیت مردم قم به لاریحانی میدونه! اولا که ملاک محبوبیت افراد فعل و حال اونهاست و لاریحانی با ان گندی که در مجلس در یکشنبه سیاه زد قطعا از چشم مردم قم و ایران افتاد و قسمتی از اعتراض مردم را هم دیدیم و در انتخابات بعدی هم تعداد آرا اون همه چیز رو نشون میده.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.